مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 11 آذر 1399 ساعت 08:252020-12-01اقتصادي

فارس من| تعاونی مرزنشیان لامرد از تعاونی های موفق است


مدیرعامل وقت تعاونی مرزنشینان لامرد گفت: این تعاونی پس از طی ده سال با تسویه کلیه بدهی هاخود به اشخاص حقیقی و حقوقی جز تعاونی های موفق شهرستان لامرد بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لامرد، پیرو ثبت سوژه ای با عنوان رسیدگی به تخلفات کلان اقتصادی در تعاونی مرزنشینان لامرد و حومه در سامانه فارس من خبرگزاری فارس، خبرنگار فارس نسبت به پیگیری این موضوع با مدیرعامل وقت تعاونی مرزنشینان لامرد که به مدت ده سال مسئولیت داشته و در حال حاضر نیز مدیرعامل اتحادیه تعاونی های مرزنشینان استان فارس است گفت وگو کرد.

صادق جنگ آور بابیان اینکه اخذ ارز دولتی توسط تعاونی مرزنشینان  لامرد و حومه کذب محض بوده و این شرکت از تاریخ تأسیس تاکنون یک دلار ارز دولتی دریافت نکرده است اظهار داشت: هرساله توسط وزارت صمت سهمیه ارزی( سهمیه صادرات و واردات) به تعاونی های مرزنشینان تعلق می گیرد که پس از صادرات می توان نسبت به واردات اقدام نمود که شامل تخفیف گمرکی می شود و با توجه به نوسانات ارز در سال های گذشته و تخصیص ارز دولتی به سایر تجار و بازرگانان عملاً تعاونی های مرزنشینان طی سه سال گذشته هیچ گونه وارداتی نداشته اند.

وی افزود: در خصوص سوء استفاده از معافیت گمرکی به استحضار می رساند کلیه صادرات و واردات در دفاتر مالی شرکت ثبت شده است که با مقا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فارس من| تعاونی مرزنشیان لامرد از تعاونی های موفق است

فارس من| تعاونی مرزنشیان لامرد از تعاونی های موفق است